Reerslev Kirke

8211; Fødsel og dåb. Søndag, den 16. august. Kl 1100 v Jørn Noe. Søndagen bød på smuk barokmusik se mere. I Kalundborg Provsti er et udvalg af præster gået i samarbejde med Menighedsplejen om at oprette en sorggruppe. En sorggruppe er et tilbud til mennesker, der har mistet en nærtstående. I sorggruppen møder man andre i samme situation og deler oplevelser. Det kan være en hjælp at høre, hvordan andre har tacklet sorgen, for det mindsker følelsen af ensomhed og meningsløshed. Tlf 23 22 09 90.

OVERVIEW

This domain reerslevkirke.dk currently has an average traffic classification of zero (the lower the superior). We have explored nineteen pages within the site reerslevkirke.dk and found two websites associating themselves with reerslevkirke.dk.

REERSLEVKIRKE.DK RANKINGS

This domain reerslevkirke.dk has seen variant levels of traffic through the year.
Traffic for reerslevkirke.dk

Traffic ranking (by month) for reerslevkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for reerslevkirke.dk

WHAT DOES REERSLEVKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of reerslevkirke.dk Mobile Screenshot of reerslevkirke.dk Tablet Screenshot of reerslevkirke.dk

REERSLEVKIRKE.DK HOST

We detected that a single root page on reerslevkirke.dk took three thousand six hundred and seventy-two milliseconds to load. I could not detect a SSL certificate, so we consider reerslevkirke.dk not secure.
46.30.212.252

I observed that this website is utilizing the Apache operating system.

Reerslev Kirke

DESCRIPTION

CONTENT

This domain reerslevkirke.dk states the following, "Kl 1100 v Jørn Noe." We observed that the website also stated " Søndagen bød på smuk barokmusik se mere." It also stated " I Kalundborg Provsti er et udvalg af præster gået i samarbejde med Menighedsplejen om at oprette en sorggruppe. En sorggruppe er et tilbud til mennesker, der har mistet en nærtstående. I sorggruppen møder man andre i samme situation og deler oplevelser. Det kan være en hjælp at høre, hvordan andre har tacklet sorgen, for det mindsker følelsen af ensomhed og meningsløshed. Tlf 23 22 09 90."

VIEW OTHER WEBSITES

Reersø Camping

kartoffelbåde, salat og bearnaisesauce 75,- kr. DER ER BEGRÆNSEDE ANTAL PORTIONER.

Reersø Fiskehus og Røgeri

Fisk ofte - køb dem hos TOFTE. FISKEBUTIK - RØGERI - SPECIALITETER - CAFÉ - HAVNEMILJØ. Fiskehus and Café på havnen. Åbent alle ugens 7 dage. Sæson 2015 er startet og vi ser frem til en sommer med et fantastisk vejr og masser af spændende oplevelser. Samtidig kan vi allerede nu oplyse at sidste åbningsdag i år er Søndag d.

REERSØ 2015 - Idyllisk lille by ved hav, strand og fredet natur! An unique seashore village in Denmark.

Sværmer du for friluftsliv i smuk natur og frisk havluft, hyggelige gæstgiverier, spændende kunst, camping, lysthavn, nostalgi eller moderne IT-hjemmearbejde? Du finder det hele her! Har du noget på hjerte? Læs og skriv selv i Reersø. Du er altid velkommen . Sognets søn - Danmarks dreng Video. Vi er ikke udkant - VI ER STRANDKANT! Ved du noget nyt? Eller skriv selv på Reersø Forum.

Reersø Harmonikaklub - Forside

Fortæl din ven om denne side. Velkommen til Reersø Harmonikaklub hjemmeside. Reersø Harmonikaklub har øveaften hver onsdag. Er møder sædvanligvis 18 - 20 medlemmer op. Vi øver og spiller dejlig musik, primært musik som man kan synge eller danse til. Har du lyst til at være med så mød op på Kr. Helsinge skole og hør om det er noget for dig.